Publikációk 1. György Molnár: Point-to-Multipoint ATM Signalling Performance Measurements, BME HSN Lab. 1999. 2. Molnár György: Az Információs és Kommunikációs Technológiák szerepe a szakmai pedagógusképzésben, BME TDK 2001. november 14. 3. Molnár György: Az Információs és Kommunikációs Technológiák szerepe a szakmai pedagógusképzésben, Szakképzés-Pedagógia doktori iskola VII. hallgatói konferencia 2002. július 4. 4. Molnár György: Az Információs és Kommunikációs Technológiák jelentősége a mérnöktanár-képzésben – BME TDK 2002. november 12. 5. Molnár György: Az Információs és Kommunikációs Technológiák jelentősége a mérnöktanár-képzésben és a műszaki szakoktató-hallgatók körében, ITTK kutatási jelentés 20-21. szám, 2003.május 6. Molnár György: A német felsőoktatási modulrendszer reformja által érintett területek, III. Országos Neveléstudományi Konferencia 2003. október 9-11., Aula Nyomda, Budapest, pp 287 7. Molnár György: Az Információs és Kommunikációs Technológiák szerepe a mérnöktanárképzésben, illetve a szakképzésben - A Magyar Tudomány Napja 2003 konferencia a Dunaújvárosi Főiskolán, 2003. november 5. 8. Molnár György: Az Információs és Kommunikációs Technológiák jelentősége a mérnöktanár-képzésben, valamint a szakképzésben – BME TDK 2003. november 11. 9. György Molnár: Influence of the technological development on the education of engineering - teacher as well as on the vocational training - microCAD 2004 Nemzetközi Tudományos Konferencia Miskolci Egyetem, 2004. március 18-19. 10. Molnár György: A multimédia jelenléte a mérnöktanárképzésben, illetve a szakképzésben. In: Forczek Erzsébet (szerk.): Multimédia az oktatásban 2004 tudományos konferencia kiadványa, 2004. május 27-29., ISBN 963 7179 887, SZTE ÁOK Nyomda, Szeged, pp. 138-142 11.Molnár György: Az Információs és Kommunikációs Technológiák szerepe a pedagógusképzésben. In: Balogh Andrásné dr.(szerk.): Megújuló szakképzés - szemelvények diplomamunkákból, BME, MPT., „MR komplex” Nyomdaipari Kft. Budapest, pp. 73-92 12. Molnár György: Motivációk és tanárképek megjelenése a mérnöktanár - képzésben, valamint a szakképzésben különös tekintettel az informatikaoktatásra – „Alkalmazott neveléstudományok és társadalomtudományok a 21. sz. műszaki értelmiség képzésében” konferencia Sopron, 2005. november 11. 13. Molnár György: Műszaki képzési módszerek az informatikában a felnőttképzés nézőpontjából - „Magyar tudomány hete a Dunaújvárosi Főiskolán” konferencia Dunaújváros, 2005. november 25. 14. Molnár György: Miért nehéz a matematika? Az előzetes tudás, a tanulási képesség és konzultációk szerepe. Az IKT használat és Internet attitűd elemzése és fejlesztési lehetőségei. In: Balogh Andrásné dr.(szerk.): Szakképzési metodika – a felnőttképzés szempontjából Budapest, 2005. december 15. Molnár György: A leggyakrabban használt pedagógiai fogalmak. In: Dr. Benedek András (szerk.): A szakképzés pedagógia alapkérdései - Egyetemi jegyzet ISBN 963 9694 065 Typotex Budapest, 2005. december pp. 191-218 16. Vidékiné Reményi Judit - Molnár György: A szakmai tanárképzés jelenlegi gyakorlata Magyarországon , Tanulmány, Nemzeti Szakképzési Intézet 2006. június 17. Molnár György : Az Információs és Kommunikációs Technológiák (IKT) szerepe a szakmai pedagógusképzésben. In: Dr. Benedek András (szerk.): Új tendenciák a képzők képzésében, ISBN 978-963-420-919-5, BME Alkalmazott Pedagógia és Pszichológia Intézet, Budapest, 2007. pp.135-142 18. GyörgyMolnár :The role of information and communication technologies (ICT) in vocational education and training (VET) teacher training. - In: Dr. András Benedek (editor): New Trends in Theacher Training (Proceedings of the Confernce Budapest, 18th November 2006) ISBN 978-963-420-921-8 TUB Institute of Applied Pedagogy and Psychology, 2007. pp. 43-47 19. Vidékiné Reményi Judit - Molnár György: A szakiskolai tanárok továbbképzési igényei felmérése és az eredmények kiértékelése, Tanulmány, Nemzeti Szakképzési Intézet 2006. december 20. Molnár György: IKT eszközök, In: Dr. Benedek András (szerk.) A távoktatás és az e-learning fejlesztése tananyagterv, Nemzeti Felnőttképzési Intézet 2006 december, pp. 33-49 21. Molnár György: Hangszerkesztő programok, In: Dr. Benedek András (szerk.): A távoktatás és az e-learning fejlesztése tananyagterv, Nemzeti Felnőttképzési Intézet 2006 december, pp. 61-68 22. Molnár György: A szakiskolai tanárok továbbképzési igényei, különös tekintettel az Információs és Kommunikációs Technológiákra – „Tudománnyal a környezeti nevelésért” konferencia Sopron, 2007. március 23. 23. Molnár György: Fenyeget-e a színvonal csökkenés? Záróvizsgák tapasztalatai az elnöki jelentések alapján, Tanulmány, Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet 2007. május 24. Molnár György: Az Információs és Kommunikációs Technológiák (IKT) szerepe a szakmai pedagógusképzésben, In: Szakképzési Szemle ISSN 0237-2347, 2007. 2. szám, pp. 181 25. Molnár György : Az Információs és Kommunikációs Technológiák (IKT) által átjárt informatikai tanulási környezet leírása a mérnöktanárképzésben, In: Dr. Kadocsa László (szerk.): A Dunaújvárosi Főiskola Közleményei XXIX/2., ISSN 1586-8567, Dunaújvárosi Főiskola Kiadói Hivatala, Dunaújváros, 2007. november pp.173 -183 26. Molnár György – Horváth Cz. János: Új tanulási környezetek a tudásalapú társadalom oktatási rendszerében Magyarországon – „Az elektronikus távoktatás Innovációi” konferencia, ISBN 978-963-7154-70-6, Budapesti Műszaki Főiskola, Budapest, 2008. március 20. 27. Molnár György: Az IKT-val támogatott tanulási környezet követelményei és fejlesztési lehetőségei, In: Szakképzési Szemle ISSN 0237-2347, 2008. 3. szám, pp. 257-278 28. Molnár György: IKT-val támogatott új tanulási környezetek szerepe az oktatásban, VII. Nevelésügyi Kongresszus 2008. augusztus 25-28. 29. Molnár György: A digitális táblák alkalmazási lehetőségei az oktatásban, Agria Media 2008., Eszterházy Károly Főiskola, Eger, 2008. október 27-28. 30. Molnár György: A szakmai pedagógusok IKT befogadóképességének vizsgálata, „Magyar tudomány hete a Dunaújvárosi Főiskolán” konferencia Dunaújváros, 2005. november 10-14. 31. Molnár György: Az Információs és Kommunikációs Technológiák (IKT) szerepe a szakmai pedagógusképzésben, VIII. Országos Neveléstudományi Konferencia 2008. november 13-15., ISBN 978-963-503-386-7, Aula Nyomda, Budapest, pp 65 32. Molnár György: Az IKT-val támogatott tanulási környezet követelményei és fejlesztési lehetőségei, In: Dr. Benedek András (szerk.): Digitális pedagógia - Tanulás IKT környezetben ISBN-13 978-963-2790-17-6 Typotex Budapest, 2008 pp 225-255 33. Dr. Molnár György - Dr. Vig Zoltán: Tapasztalatok a Moodle e-learning keretrendszer alkalmazásáról, konferencián elhangzott előadás, "Oktatás-innováció és minőségfejlesztés az IKT stratégiai integrálásával - élenjáró módszerek és gyakorlatok a felsőoktatásban" szakmai tudományos konferencia 2008. november 21. Alkalmazott Pedagógia és Pszichológia Intézet
Kutatási területek: 1998 - ATM kapcsolók jelzési-teljesítmény vizsgálata 1999 - Protokollok konformancia tesztelése 2001- Információs és Kommunikációs Technológiák szerepének vizsgálata a mérnöktanár-képzésben és a szakképzésben 2006 - Pedagógus továbbképzések 2007 - A tanulás IKT környezete |
© MPT 2009.01.04. |